I L o v e y o u ♥



/Assalamualaikum \ Heyy peeps ! haaa semalam 15 mar 2012 aku meet dengan isteri tersayang aku , Haha . cehh berangan jee ade isteri , ape salah nyeee kann . eceh ,haa sebelum tu aku nak cite sikit sebelum aku bangun pagi nak meet si 'Bantal Masam' aku ni , aku mimpi la . Dalam mimpi tu aku bangun lambat pukul 1 petang , then dalam hati aku cakap , ALAMAK ! aku dah lambat . then dalam mimpi tu aku text dia tak rep call dia tak angkt , then tiba tiba aku rase sedih gila then aku nangis . pehhh sumpah sedih gila tak dapat jumpe dia  . then aku terjage , aku tengok jam . laaaaaaah baru pukul 8.00 A.m ke ?  . Haha , ingatkan aku tak bangun tadi. Haha  kelaka jeee lepas bangun tu aku gelak sorang sorang . Haha mcm orang gile je kan ,  haa mule mule aku nak meet dia , aku cari lah dia . yang mane satu dia ni . aku text dia '' sayang . kawan syg yang pakai topi tu ke? '' dia kate '' yup '' . pastu aku cakap dekat mmbe aku '' makkkk aihh tinggi siott diaa '' mmbe aku gelakk je -.- pastu dorang sume tinggalkan aku sorang sorang , okay dengan gantle nye aku pegi dekat dia . Haha , aku ajak dia jenjalan laaa , yang mmbe die pulak follow kami berdua , tapi mmg best lah jenjalan dengan si ' Bantal Masam ' aku ni , mmbebel jee diaaa . aku gurau gurau dengan die , yang paling die tak suke , aku cakap '' whoaaa tu isteri ke 5 bie tuuuu '' haha , die merajuk , Alololo omeyyy jeee. aku pengang tangan dia ketat ketat , dia tak boleh pegi mane mane , haha . kejam kan aku . aku baikk nyeeeeeee , haha k perasan jap .

Lepas tuu kann lepas tu kann , setiap kali aku jalan dengan dia aku mesti nak pegang tangan dia , haha kalau boleh tanak lepas kan dia . Haha , yelaaaaa aku duduk asrama lame lame pun bosan tak text/call dia , harihari aku rindu dia . Nak je aku lari asrama balik rumah pastu contact dia . Haha balik semata-mata nak contact dia , Okay lettew kan dah rindu sangat . Eceh macam aku boleh buat je . cakap boleh la buat hampeh . haha ,  Seterusnya , cehhh macam karangan je seterusnya-2 , Haha . Lepas aku jumpe dia kan , aku rasa makin aku sayang dekat dia oh . Bile balik aku sedih je lepaskan genggaman tangan dia , cehhh . Haha , dah balik aku termenung je ingat dekat dia . rasa tanak balik je . Haha , aku tunggu second date pulak . Yeahhhh ! mesti best meet dia . 

Okay lepas tu kan , kan aku hari hari text dia kan , sampai lewat malam kadang kadang . bukan kadang kadang lagi , dah selalu dah pun . Haha , dia selalu tertidur , aku pikir pikir balik kalau aku marah dia , tak dapat apa pun . tapi aku kesian tengok dia kene marah , tersentuh lah jugak hati aku bila aku pikir pikir balik ,  aku tak marah tapi aku tanye dia je , Hewhew . entah lah makin lame aku makin sayang dekat N A . aku dah sayang dia macam aku sayang isteri aku we , Haha berangan ade isteri je . Nurul Afiqah binti Ithnin Aku punye sorang je , takde sape boleh amik dia dari aku :'> okay lah stop sampai sini k , Byeee Assalamualaikum .Waalaikumsalam , Haha 


                          Adinda Omey , Iloveyousomuchandmuch!
Please don't ever leave me !