Sunday , 4 August 2013



                                            GETBACK!



Assalamualaikum, Haaa haritu cerita pasal I LOSS HER kan? Tapi kali tak dah. Harhar! Haha, nak tahu kenapa? kita kan kita kan dah GETBACK dengan dia. Harhar, Tak tahu kenapa hati ni dah melekat dengan nama dia. Seriously, tak biasa dengan orang lain. Maybe dah lama kot tu yang tak biasa dengan orang lain. And lagi satu dah rapat dengan mama dia, Sebelum ni serious couple memang tak rapat dengan sibling or parents gf. Apa pun aku memang sayang dia, Sayang dia sangat sangat. Insyaallah kalau aku dengan dia ada jodoh memang aku kawin dengan dia. Wkwk, Macam hape tah aku ni berangan sangat nak kawin.  Haa korang ada ke? Kalau ryna stalk blog aku ni, Bf kau ada buat macam ni? Hahahaha. Be jealous ok :P Eh tak cerita lagi kan macam mana boleh getback? Haha, Ok first, kan aku update blog ni kan, ada lah someone tu dia stalk blog ni, Then tiba tiba aku tengok dekat twitter, dia majal si ieqa ni haa, Dia tulis ieqa rindu aku lah, Padahal tak pun. Aku baca pun tiba tiba tersenyum. Fikir dia tweet macam tu lah. Then stalk profile si ieqa ni takada pun tweet macam tu. Hish, first first terkejut, then tergelak sebab dia majal ieqa. Haha, kesian ieqa. Then si pemajal tu DM aku dekat Tweet. DM nya berbunyi begini : 

Pamajal : Kau nak dia balik ke? boleh bahagiakan dia macam dulu?

Me       : Nak, Hah? Insyaallah. Tapi? SPM :'(

Pemajal : Laaaa, Hmm . Try contact dia balik. Curi hati dia balik. Getback balik, Tapi spm nanti fokus jelah study. Hold on dulu nak sweet sweet. Haha

Me       :  Aku tengah text dia haa, hehe. Woish kau ni , Hahaha leklu. Nak getback harini jugak ah. Sebab 4 haribulan Anniversary kami.

Pemajal : Dia reply tak? hahahaha, sweet ah korang ni -.- dari dulu aku jealous. Pffftt tulah. hehe

Me        : Reply. hehe, hah? yeke ? Alolo kesian nya, Haha. btw terima kasih tau kau nyakat aku dengan dia Cc: Kalau kau tak nyakat tak ada sampai contact skrg ni. Thanks banyak banyak.


Time ni sebelum pukul 12 lagi. Sebab time pukul 12 tu aku nak getback. Terlintas dalam fikiran aku memang nak getback, Tak tahu kenapa haa, Maybe ramai dah support aku untuk getback. Serious daripada kakak aku then kawan kawan aku. Lagi lagi pemajal. Haha, serious memang diaorang nak sangat aku getback balik. Selepas itu, Hahaha macam karangan BM time nak exam dah ada penanda warcana. Haha, Ok lepas tu pukul 12 sudah berlalu. Aku pun mintak getback dia. Then dia pun accept aku. Kami berdua akan bukak buku baru, Buku lama takan diungkit lagi. Tapi buku diary dia? Apa kene mengena ni. Hahaha, diary dia memang aku simpan lagi. Tapi dekat locker hostel. Haha, Aku tak berani nak bukak. Kalau aku bukak confirm 100% menangis. Seriously, Tahun lepas time merdeka lah. Aku baca diary dia, sebab time tu aku rindu gila gila lah kan. Aku duduk rumah dia enjoy dekat BB maybe. Aku text semua tak balas. Then aku baca lah diary dia. Baru bape muka surat dah menangis. Melalak weh. Entah dia tahu ke tak keadaan aku masa tu. Hahaha, macam hape tah aku ni rindu gila dekat dia. Tak pernah pernah menangis. Haiya, Tulah jangan ingat lelaki ni tak boleh menangis sebab rindu kan gf dia. Semua kenangan aku dengan dia semua aku simpan haa, Entah dia simpan ke tak kenangan aku dengan dia. Hahaha, Tapi masa dah berlalu cepat. Itu cerita lama. Sekarang dah bukak buku baru. Yeay! Hope sangat sangat tiada kata kata break lagi. Insyaallah.