Tuesday  , 10 december 2013


                             

Terharu

 Assalamualaikum, harini aku nak cerita lah sikit pasal terharu ni sejak dua menjak empat menjak lima menjak kebelakangan ini. Eh? Haha, ada satu hari tu aku nak story dekat dia yang aku crush dengan dia dah lama sejak aku sekolah lagi tapi sekarang dah tak sekolah sebab dah habis. Mohon jangan jealous, Haha. Ok aku cakap dengan dia nak story then aku cakap nanti lah nanti lah. Dia paksa aku cerita semua, aku cakap nanti aku akan cerita. Keesokan hari nya entah macam mana dia boleh paksa aku, then aku terasa macam dipukau dan senang je aku cerita kan segala gala nya. Aku cerita yang benar dekat dia then dia terharu sangat bila dengar aku cerita macam tu. Dari hari ke hari malam ke malam yang indah. Ceh? Haha, Dia ada cakap dia ada story jugak tapi dia kata dia malu nak cerita. Aku pun paksa jugak dia cerita, Paksa punya paksa lama lama dia pun cerita lah. Dia kata macam ni '' Actually aku dari kau dm haritukan aku mula crush dengan kau, aku stalk kau everyday, percaya? takkan? Hahaha malu :'( '' Haa ni lah dia mengaku yang dia crushkan aku dah lama dah. Bila dia cerita pasal tu. Ya allah sumpah aku dah jadi macam orang gila gelak guling guling jerit jerit. Haha itu lah kalau orang dah happy macam macam boleh jadi sebenarnya. Sumpah sebenarnya aku tak pernah pun ada orang crushkan aku. Aku sayang sangat dekat dia. Aku nak dia jaga hubungan ni walaupun berstatus ''CRUSH'' tapi anggapkan kita ni couple. Ceh ceh ada lah batas batas nya ye dak? Eh. Tapi kan kenapa kalau aku stalk dia mesti ada jealous? Mungkin aku dah sayang dia kot. Tapi tak tahu lah kan dia sayang aku ke tak. Aumm :*  Haha, Ok lah sekian dari muhamad firdaus bin mohamad fuaad sampai disini sahaja. Lain kali ada cerita lain pula. Assalamualaikum X) Terima kasih kerana membaca.